WinChester
ADMINISTRATOR
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Długie
|
|
Opis uzbrojenia |
|
Opis uzbrojenia
PISTOLS:
KM .45 TACTICAL
Podstawowa broń antyterrorystów. Bardzo dobry pistolet. Zadaje dość duże obrażenia, jest zdecydowanie celniejszy od np. glocka, a do tego jest tani, co powoduje, że jest bardzo popularny wśród graczy. Posiada możliwość założenia tłumika.
Dane techniczne:
Cena: $500
Produkcja: Niemcy
Kaliber: .45 ACP
Magazynek: 12 naboi
Waga(Pusty): 1 kg.
Waga pocisku: 15.2 grama
Prędkość pocisku: 886 fps
Energia pocisku: 553 J
Nazwy stosowane przez graczy: USP, Klamka
9X19MM SIDEARM
Podstawowa broń terrorystów. Moim zdaniem najgorszy pistolet w grze. Ma co prawda aż 20 naboi w magazynku, ale zadaje bardzo małe obrażenia i jest niecelny. Posiada tryb strzałów seriami, jednak w tym trybie jest bardzo niecelny i ma małą szybkostrzelność.
Dane techniczne:
Cena: $400
Produkcja: Austria
Kaliber: 9mm Parabellum
Magazynek: 20 naboi
Waga (naładowany): 0.9 kg.
Waga pocisku: 8 gramów
Prędkość pocisku: 1132 fps
Energia pocisku: 475 J
Nazwy używane przez graczy: Glock
NIGHT HAWK .50C
Zdaniem wielu jest to najlepszy pistolet w grze. Jest bardzo popularny wśród graczy za sprawą niezwykłej mocy (strzał w klatę ok. 45 dmg) i celności. Trudna broń, dla początkujących gdyż jej mały magazynek nie wybacza błędów.
Dane techniczne:
Cena: $650
Produkcja: Izrael
Kaliber: .50 Action Express
Magazynek: 7 naboi
Waga (naładowany): 1.8 kg.
Waga pocisku: 19.4 grama
Prędkość pocisku: 1380 fps
Energia naboju: 1650 J
Nazwy używane przez graczy: Deagle, Night Hawk
ES FIVE-SEVEN
Bardzo mały, szybkostrzelny pistolet z 20-nabojowym magazynkiem. Osobiście nigdy nim nie gram z powodu jego bardzo małej mocy. Według mnie i wielu innych graczy nie jest wart swojej ceny. Nigdy nie widziałem, żeby ktoś biegał z tym pistoletem. Dostępny tylko dla antyterrorystów.
Dane techniczne:
Cena: $750
Produkcja: Belgia
Kaliber: 5.7 x 28mm
Magazynek: 20 naboi
Waga (naładowany): 0.618 kg.
Waga pocisku: 2 gramy
Prędkość pocisku: 2345 fps
Energia pocisku: 465 J
228 COMPACT
Pistolet minimalnie silniejszy i celniejszy od USP, mający dodatkowo o 1 nabój w magazynku więcej.
Używa go niewielu graczy, ale ma także swoich fanów.
Dane techniczne:
Cena: $600
Produkcja: Szwajcaria/Niemcy
Kaliber: .357 SIG
Magazynek: 13 naboi
Waga (naładowany): 1.03 kg.
Waga pocisku: 8.1 grama
Prędkość pocisku: 1400 fps
Energia pocisku: 600 J
.40 DUAL ELITES
Beretty mają dość dużą siłę, mieszczą aż 30 naboi i można nimi bardzo szybko strzelać.
Osobiście nie potrafię nimi grać, ale są tacy, którzy potrafią nimi sporo namieszać.
Beretty są dostępne tylko dla terrorystów.
Dane techniczne:
Cena: $800
Produkcja: Włochy
Kaliber: 9mm Parabellum
Magazynek: 15 naboi (30 razem)
Waga (naładowany): 1.15 kg.
Waga pocisku: 8 gramów
Prędkość pocisku: 1280 fps
Energia pocisku: 606 J
Nazwy używane przez graczy: dual, beretty
SMG:
SCHMIDT MACHINE PISTOL
Najtańsza broń z SMG. Dostępna tylko dla CT. Bardzo kiepska broń, w charakterystyce bardzo podobna do UZI. Szybciej strzela, ma mniejszy odrzut, posiada tłumik i jest tańsza od swojego odpowiednika z arsenału TT. Osobiście wolę kupić Deagla niż tą pyrkawkę.
Dane techniczne:
Cena: $1250
Produkcja: Austria
Kaliber: 9mm Parabellum
Magazynek: 30 naboi
Szybkostrzelność: 857 rmp (naboi na minutę)
Waga (Pusty): 1.3 kg.
Waga naboju: 8 gramów
Prędkość pocisku: 1280 fps
Energia pocisku: 606 J
Nazwy używane przez graczy: TMP
INGRAM MAC-10
Broń dostępna tylko dla Terro. Wymaga specyficznego podejścia do gry. Ponieważ jest lekka i szybkostrzelna, możesz z nią biegać i strzelać długimi seriami, wadą tej broni jest jednak słaba siła i brak celności na dalszy dystans.
Dane techniczne:
Cena: $1400
Produkcja: U.S.A.
Kaliber: .45 ACP
Magazynek: 30 naboi
Szybkostrzelność: 857 rmp (naboi na minutę)
Waga (naładowany): 3.82 kg.
Waga pocisku: 15.2 grama
Prędkość pocisku: 919 fps
Energia pocisku: 584 J
Nazwy używane przez graczy: UZI, MAC
KM SUB-MACHINE GUN
Tania broń i skuteczna. W zasadzie można nią strzelać na dalsze odległości. Nie jest tak skuteczna jak karabiny ale lepsza od Uzi i TMP . Z bliska można walić fullauto.
Dane techniczne:
Cena: $1500
Produkcja: Niemcy
Kaliber: 9mm Parabellum
Magazynek: 30 naboi
Szybkostrzelność: 800 rmp (naboi na minutę)
Waga (Pusty): 3.42 kg.
Waga pocisku: 8 gramów
Prędkość pocisku: 1132 fps
Energia pocisku: 637 J
Nazwy używane przez graczy: mp5
KM UMP45
Broń bardzo podobna do MP5. Ciut mocniejsza, ale za to wolniej strzela.
Posiada magazynek na 25 naboi i jest mniej celna od mp5, dlatego jej nie polecam.
Dane techniczne:
Cena: $1700
Produkcja: Niemcy
Kaliber: .45 ACP
Magazynek: 25 naboi
Szybkostrzelność: 600 rmp (naboi na minutę)
Waga (naładowany): 2.27 kg.
Waga pocisku: 15.2 grama
Prędkość pocisku: 1005 fps
Energia pocisku: 625 J
Nazwy używane przez graczy: UMP
ES C90
Bardzo ciekawa opcja dla graczy lubiących walić seriami, ponieważ posiada magazynek na 50 naboi. Charakterystyka tej broni jest prawie identyczna jak MP5 i tak samo się nią gra, jej wadą za to jest długi czas przeładowywania i wysoka cena.
Dane techniczne:
Cena: $2350
Produkcja: Belgia
Kaliber: .338 Lapua Magnum
Magazynek: 50 naboi
Szybkostrzelność: 900 rmp (naboi na minutę)
Waga (naładowany): 3 kg.
Waga pocisku: 2 gramy
Prędkość pocisku: 2345 fps
Energia pocisku: 465 J
Nazwy używane przez graczy: P90, zszywacz
SHOTGUNS:
LEONE 12 GAUGE SUPER
Popularny shotgun. Wolno strzela ale z bliska nie ma sobie równych. Jeden strzał z bliska w korpus czy w głowę zabija przeciwnika nawet jeśli ma kevlar. Na średnie i duże odległości niemal całkowicie nieprzydatny.
Dane techniczne:
Cena: $1700
Produkcja: Włochy
Kaliber: 12 gauge
Magazynek: 8 naboi
Waga (pusty): 3.5 kg.
Waga pocisku: 3.8 grama
Prędkość pocisku: 1250 fps
Energia pocisku: 2429 J
Nazwy używane przez graczy: M3, pompa
LEONE 12G5 AUTO SHOTGUN
Automatyczny shotgun. Można nim strzelać nawet ogniem ciągłym, ale wtedy siedem naboi szybko się skończy, a recoil sprawia, że dziurawimy tylko sufit. Lepiej strzelać trochę szybciej niż z M3, ale pojedynczymi strzałami. Bron jest bardzo dobra w zamkniętych lokacjach, ale dużo droższa od i ciut słabsza od M3.
Dane techniczne:
Cena: $3000
Produkcja: Włochy
Kaliber: 12 gauge
Magazynek: 7 naboi
Szybkostrzelność: 400 rmp (naboi na minutę)
Waga(Pusty): 4 kg
Waga pocisku: 3.8 grama
Prędkość pocisku: 1250 fps
Energia pocisku: 2429 J
Nazwy używane przez graczy: autopompa
RIFLES:
CV-47
Bardzo dobry karabin dostępny tylko dla Terro. Przez wielu uważany najlepszą bronią w grze. Jest niesamowicie celny na długich dystansach, potwornie silny i do tego tani. Wymaga jednak ogromnej praktyki, gdyż ma bardzo duży odrzut. Strzały fullauto mogą się okazać nieskuteczne nawet, gdy przeciwnik jest bardzo blisko. Bezsensowne jest też strzelanie w biegu.
Dane techniczne:
Cena: $2500
Produkcja: Rosja
Kaliber: 7.62mm NATO
Magazynek: 30 naboi
Szybkostrzelność: 600 rmp (naboi na minutę)
Waga (naładowany): 4.79 kg.
Waga pocisku: 7.9 grama
Prędkość pocisku: 2329 fps
Energia pocisku: 1992 J
Nazwy używane przez graczy: AK, kałach
MAVERICK M4A1
Karabin dostępny tylko w CT. Przez wielu uznawany za najlepszą broń w grze. Zdecydowanie najbardziej wszechstronna broń. Nadaje się na daleki i bliski dystans. Choć jest mniej celna na bardzo dalekim dystansie od AK i trochę słabsza, to jest bardziej szybkostrzelna i ma mniejszy recoil, co ułatwia walkę z małych odległości. Można do niej założyć tłumik.
Dane techniczne:
Cena: $3100
Produkcja: U.S.A.
Kaliber: 5.56mm NATO
Magazynek: 30 naboi
Szybkostrzelność: 685 rmp (naboi na minutę)
Waga (pusty): 3.22 kg
Waga pocisku: 4 gramy
Prędkość pocisku: 2900 fps
Energia pocisku: 1570 J
Nazwy używane przez graczy: M4, maverick
IDF DEFENDER
Karabin dostępny tylko dla Terro. Jest tani, słabszy od AK i mniej celny, ale posiada za to magazynek na 35 naboi. Dobra broń jeśli nie stać Cię na AK, a czasem, w ciasnych lokacjach, nawet lepsza, gdyż ma mniejszy odrzut i większy magazynek
Dane techniczne:
Cena: $2000
Produkcja: Izrael
Kaliber: .308
Magazynek: 35 naboi
Waga (naładowany): 4,35 kg.
Szybkostrzelność: 675 naboi na minutę
Waga pocisku: 4 gramy
Prędkość pocisku: 2013 fps
Energia pocisku: 1712 J
Nazwy używane przez graczy: defender
CLARION 5.56
Ciekawy karabin posiadający opcję strzałów seriami. Trafienie przeciwnika w tym trybie nawet z bardzo daleka jest łatwe dzięki temu że naboje w serii lecą trochę w różnych kierunkach. Siła ognia nie jest zbyt duża (strzał w głowę zabiera około 71hp). Trybu auto używaj tylko w korytarzach gdzie strzelanie serią jest konieczne. Karabin ten jest tani. Dobra broń, ale ma wady, dwie najważniejsze to to, że wolno się z nią biegnie, a druga to mały magazynek na 25 naboi.
Dane techniczne:
Cena: $2250
Produkcja: Francja
Kaliber: 5.56mm NATO
Magazynek: 25 naboi
Szybkostrzelność: 1100 rmp (naboi na minutę)
Waga (naładowany): 3.40 kg.
Waga pocisku: 4 gramy
Prędkość pocisku: 2212 fps
Energia pocisku: 1712 J
Nazwy używane przez graczy: clarion, famas
BULLPUP
Karabin dostępny tylko dla CT. Posiada lunetkę o małym zbliżeniu, co może pomagać przy strzelaniu na doże odległości. Dla mnie ta broń to strata pieniędzy, bo strasznie nią rzuca. Zaletą jest to że jest dość mocna, zadaje obrażenia porównywalne do M4.
Dane techniczne:
Cena: $3500
Produkcja: Austria
Kaliber: 5.56mm NATO
Magazynek: 30 naboi
Szybkostrzelność: 727 rmp (naboi na minutę)
Waga (naładowany): 4.09 kg.
Waga pocisku: 4 gramy
Prędkość pocisku: 2900 fps
Energia pocisku: 1570 J
Nazwy używane przez graczy: AUG
KRIEG 552
Odpowiednik AUG dla TT. Broń podobnie jak AUG posiada lunetkę o małym zbliżeniu. Jej siła ognia jest większa niż AUG, ale mniejsza niż AK. Broń ma ogromny rozrzut. Moim zdaniem Krieg to strata kasy, bo można zamiast niego kupić skuteczniejszego kałacha i komplet granatów.
Dane techniczne:
Cena: $3500
Produkcja: Szwajcaria
Kaliber: 5.56mm NATO
Magazynek: 30 naboi
Szybkostrzelność: 727 rmp (naboi na minutę)
Waga (pusty): 3.1 kg.
Waga pocisku: 4 gramy
Prędkość pocisku: 2900 fps
Energia pocisku: 1570 J
SCHMIDT SCOUT
Najtańsza propozycja dla snajpera. Karabin ten jest tani i celny, a strzał w korpus odbiera 71hp. Mimo to większość graczy uważa go za całkowicie bezużyteczną broń. Ja go lubię i bardzo często zabijam nim jednym strzałem, bo wystarczy, że ktoś wcześniej uszkodził lekko wroga zabierając mu 21 hp. A można też przecież sprzątnąć kogoś strzałem w głowę, który zabiera ponad 200hp. Dodatkowo z tą bronią biega się niezwykle szybko, chyba nawet szybciej niż z nożem.
Dane techniczne:
Cena: $2750
Produkcja: Austria
Kaliber: 7.62mm NATO
Magazynek: 10 naboi
Waga (pusty): 3.3 kg.
Waga pocisku: 8 gramów
Prędkość pocisku: 2800 fps
Energia pocisku: 2200 J
Nazwy używane przez graczy: Scout, wiatrówka
D3/AU-1
Snajperka szybkostrzelna dostępna tylko dla terro. Niezwykle skuteczna i niebezpieczna broń, ponieważ dwa celne strzały w jakiekolwiek miejsce ciała wroga kończą się jego śmiercią. Celność i siła ognia tej broni jest identyczna jak u Scouta, ale tutaj można wystrzelać 20 naboi ogniem ciągłym. Całe szczęście, że ta broń jest tak droga.
Dane techniczne:
Cena: $5000
Produkcja: Niemcy
Kaliber: 7.62mm NATO
Magazynek: 20 naboi
Waga (naładowany): 4.41 kg.
Waga pocisku: 8 gramów
Prędkość pocisku: 2800 m/s
Energia pocisku: 2200 J
Nazwy używane przez graczy: autokampa
KRIEG 550 COMMANDO
Snajperka szybkostrzelna dla antyterrorystów. Z całą pewnością gorsza od swojego odpowiednika dla terro. Ma co prawda o 10 naboi w magazynku więcej, ale jest dużo słabsza. Trzeba nią trafić w przeciwnika około 4 razy, co nie jest wcale takie proste, bo przy ogniu ciągłym strasznie rozrzuca. Jest to broń niezbyt popularna, bo kosztuje prawie tyle co AWP, a jest z pewnością gorsza.
Dane techniczne:
Cena: $4200
Produkcja: Szwajcaria
Kaliber: 5.56mm NATO
Magazynek: 30 naboi
Waga (pusty): 7.02 kg.
Waga pocisku: 4 gramy
Prędkość pocisku: 3100 fps
Energia pocisku: 1650 J
MAGNUM SNIPER RIFLE
Arctic Warefare Police. Najpotężniejsza broń w grze. Trafienie w głowę zabiera około 448hp, w korpus około 110, a w nogi "tylko" 83, więc w skrócie trafienie = śmierć. Z tej "armaty" można zabić nawet 3 wrogów jednym strzałem (sam niedawno dokonałem tego wyczynu). Broń wymaga ogrania i specyficznego podejścia do gry. Snajper musi posiadać umiejętność dobrania odpowiedniej pozycji, niekiedy cierpliwość, a przede wszystkim zimną krew. Należy dokładnie wymierzyć przed oddaniem strzału, ponieważ jeśli nie wykorzystamy pierwszej szansy, to kolejnej możemy już nie mieć. Moja ulubiona broń.
Dane techniczne:
Cena: $4750
Produkcja: Anglia
Kaliber: .338 Lapua Magnum
Magazynek: 10 naboi
Waga (naładowany): 6 kg.
Waga naboju: 16.2 grama
Prędkosć naboju: 3000 fps
Energia naboju: 7000 J
Nazwy używane przez graczy: AWP
MACHINE GUNS:
M249
Broń jest silna, celna i posiada 100 naboi w magazynku. Zdawało by się, że to ideał, ale tak nie jest. Karabin jest bowiem bardzo ciężki i wolno się z nim biega, ma bardzo duży i dziwny rozrzut, długo się przeładowuje, a do tego kosztuje tyle co dwa kałachy i zestaw granatów. Nie polecam, chyba, że ktoś nie ma co robić z kasą.
Dane techniczne:
Cena: $5750
Produkcja: Belgia
Kaliber: 5.56mm Nato
Magazynek: 100 naboi
Szybkostrzelność: 600 rmp (naboi na minutę)
Waga (naładowany): 6 kg.
Waga pocisku: 4 grama
Prędkość pocisku: 3000 fps
Energia pocisku: 1600 J
Nazwy używane przez graczy: MG
EQUIPMENT:
PRIMARY AMMO
Amunicja do broni głównej (shotgun, karabin, smg). Zawsze się przydaje.
SECONDARY AMMO
Amunicja do broni krótkiej (pistolet). Gdy nie mamy jeszcze innej broni, warto kupić amunicję do pistoletu.
KEVLAR
Kamizelka. Chroni częściowo przed strzałami w klatkę piersiową.
KEVLAR+HELMET
Kamizelka z hełmem. Chroni częściowo przed strzałami w głowę i w klatkę piersiową.
FLASHBANG
Granat oślepiający. Dobrze rzucony może unieszkodliwić wroga na kilka sekund. Doświadczeni przeciwnicy potrafią się odwracać i unikać oślepienia, dlatego trzeba je umiejętnie rzucać tak, aby wybuchły zaraz po wpadnięciu do pomieszczenia. Można też rzucić sobie flesza za plecy i zaatakować przeciwnika, który jest odwrócony.
HE GRENADE
Granat wybuchowy. Zawsze warto mieć go przy sobie. Jeśli ostrzelałeś przeciwnika lub kilku to możesz posłać mu granat na dobitkę. Granat nigdy nie zabiera 100hp jednemu wrogowi, co początkującym graczom może się wydawać czymś dziwnym. Idealne trafienie w przeciwnika zabiera mu około 92hp.
SMOKE GRENADE
Granat dymny. Wykorzystywany do zasłonięcia na chwile jakiegoś przejścia. Może skutecznie powstrzymać snajpera, który tylko czeka aż wyjdziemy zza winkla.
DEFUSAL KIT
Zestaw do rozbrajania bomby. Skraca czas rozbrajania z 10 do 5 sekund, więc warto go mieć przy sobie. Dostępny oczywiście tylko w CT.
NIGHTVISION
Noktowizor. Teoretycznie służy do widzenia w ciemności, w praktyce nie przydaje się do niczego. Używałem go może z 3 razy w życiu, gdy słońce świeciło mi prosto w monitor i nic nie widziałem w ciemnych zakątkach map.
TACTICAL SHIELD
Tarcza taktyczna. Można się nią bardzo skutecznie zasłaniać przed ostrzałem z każdej broni. Jest jednak niedozwolona na wielu serwerach i ligach.
NÓŻ
Podstawowe uzbrojenie Terro i CT. Teoretycznie, gdy skończy się amunicja, to dziabiemy wroga nożem. W praktyce używa się go prawie wyłącznie do ośmieszania przeciwników. Używaj prawego przycisku myszy, wtedy cios jest dużo mocniejszy i jeśli trafisz w głowę, lub w plecy, to zabijesz jednym ciosem.
Pisząc o niektórych broniach wzorowałem się na [link widoczny dla zalogowanych] więc w pewnych miejscach mogą występować podobieństwa. Tekst nie jest jednak z całą pewnością kopią powyższego co łatwo zobaczyć.
Autor: WinChester
W przyszłości zrobię jeszcze tabelę z obrażeniami zadawanymi z każdej broni, w każdą część ciała, ale nie jest to proste, wymaga trochę czasu, a poza tym mi się teraz nie chce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WinChester dnia Pon 23:01, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|